Att gråta

Att gråta är ju faktiskt ganska viktigt, få lätta på trycket och kunna andas lite lättare igen. Eller? Oftast brukar jag nog känna så, att det är skönt att få lätta på trycket, men ibland när jag tittar på något program som jag "råkar" komma in på och knappt hinner förstå vad det handlar om innan tårarna börjar trilla, så kan jag nästan få en sorts ångest. Det känns som att det svider i ögonen, hjärnan, bröstet, magen och hela kroppen när man ska höra om vilka tragiska händelser människor är med om. Ja, jag vet att jag är stor nog att byta kanal, men man vill ju se dem le i slutet...

Idag har min helg som gräsänka börjat, så om jag vill titta på dramafilmer och gråta "förvarnade" tårar är det ju ett bra läge. M följde med sina herrar på herrmiddag med övernattning i en stuga som en av "herrarna" har idag och imorgon kväll, lördag och söndag så ska han på Magic convent här i Gbg. Det blir säkert roligt!:o) Jag och J kan roa oss med en tur till Slottsskogen nu i helgen och kanske lite fotbollssparkande ner mot Kviberg - och en tur för att spana in hur det går för papsen.

Nej, nu glömde jag bort vad det mer var jag skulle skriva...:oO Kram så länge!

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja, jag är precis likadan när det gäller sånt där tragiskt eller nåt. Jag e så blödig också..!



Ha en mysig helg, Du och Julian då!! Kram

2010-08-26 @ 22:30:18
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Jenny

Grina är bra för själen :) Vad är Magic convent?

2010-08-27 @ 13:52:37
Postat av: Anonym

Ja, att vara blödig är lite jobbig ibland. Den där "off"-knappen är så svår att hitta ;o)



Ja, ni med får ha en mysig helg!:o)



Magic är ett kortspel/rollspel som Mathias började spela nu i våras och som han nu är fast i ;o) I helegn så kommer det spelare från hel världen hit till Göteborg och spelar, så det är stort och säkert väldigt roligt att vara en del av!:o)



Kram!

2010-08-27 @ 23:16:26
Postat av: kloss

kommenterar här på ett inlägg skrivet av lilian eftersom det är svar till henne :P



Höstbilden är från 2008, så vi har inte sådär fint å oranget nu :P



Tack för alla kommentarer åxå :D

jätte kul att någon faktiskt kommenterar så att man vet att dom faktiskt läser vad man skriver!



Kraaaam

2010-09-12 @ 22:05:14
URL: http://kloss.blogg.se/
Postat av: Terjevilde

Great site. Keep doing.

2011-07-21 @ 11:17:38
URL: http://terjevilde.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0