Vimsilivims

Igår så var vi ju till Sundsvall och jag handlade bara lite på ikea och ändå så gick det på en 1000-lapp, lite små förvaring till Julie och Emma, Lampa till Martin... ljus, ett litet skrivbord osv.. Det som var så kul sen när jag kom hem var att döttrarna självmant ville städa och få fint på sitt rum, sätta pennorna fint på bordet och lägga saker i asken som dom fick och så.
Till Martin köpte jag en vindoverall som är toppen att ha ute nu, nya jeans till mig som är för små men det ordnar sig nog...kanske=) Sen så fika vi ju och åt och det är väl nästan det roligaste av allt!
I morse sa Martin: Julian komma hit mej, å Kalle med, ja vill de!!!
Det var allt från Görvik i kväll, måste sova nu ska upp 5, skriver kanske nått mer en annan dag!
Kram

Kommentarer
Postat av: Madde

Kul att Du fick lite handlat! Det drar ju iväg rätt fort! Men det lät som Du fick ganska mycket ändå för den där 1000-lappen...:)

2010-04-21 @ 08:01:45
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Marika

Vi vill gärna komma och hälsa på igen snart! ...och ikväll ska det bloggas järnet! Jag börjar skämmas!!!

2010-04-21 @ 08:11:27
URL: http://ottossonsfyra.blogspot.com
Postat av: Lilian

Ååååh, vad mysigt att han saknar honom! Julian pratar fortfarande om er minst en gång om dagen, MINST alltså!;o)



Härligt att de ville pyssla och få fint sedan!:o) De börjar bli stora!:o)



Kram!

2010-04-27 @ 13:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0