Stand up

Igår var jag på stand up på Raw. Tre relativt okända komiker först, varav en av dem var fantastiskt rolig. Redan där började mitt skrattande eskalera så när Soran Ismail, huvudnumret för kvällen, äntrade scenen var bara det jätteroligt!

Mitt under uppträdandet fick jag en skrattattack när ingen annan hade det och sen var det bara kört. Jag och Linn skrattade och skrattade och skrattade så våra skratt blev till slut en del i hans show. Träffade honom efteråt och då tackade han oss för att vi livat upp stämningen. Det kändes ju lite bra men mitt i showen tyckte jag det bara var pinsamt...

Vi drack ganska många vinglas så det var på lite vingliga steg jag gick hemåt. På vägen hem snettade jag in på en karaokebar, romernas favoritställe, och sjöng Fångad av en stormvind. Det gick tydligen hem för det blev ett himla jubel och dansande där inne. Därefter var det dags att gå hem och packa inför Jämtlandsresan, så det har inte blivit så många timmars sömn i natt!

Kommer minnas den här kvällen länge!
Kram

Kommentarer
Postat av: Magnus

Jenny - Queen of romans!! :-)

2010-04-01 @ 12:57:36
Postat av: Malle

Härligt, låter ju som en toppenkväll önskar jag hade fått vara med!!

2010-04-02 @ 18:42:55
URL: http://malleblixt.blogg.se/
Postat av: Lilian

Ja, jag hade också viljat vara med!!!:-) Lät ju hur skoj som helst!!! I maj är det allas vår tur tillsammans! :-)



Kör försiktigt nu, Jenna! Kram!:-)

2010-04-03 @ 21:42:33
Postat av: Lilian

Hm, vi kommer kanske inte att ha ngt internet på 2 veckor (förutom på mobilen då)... Bara så ni vet.



Kram!

2010-04-04 @ 22:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0