Stackars Malle...

..har en blodblåsa på min tumme som faktiskt gör väldigt ont, och eftersom Fredrik inte alls tycker synd om mig så försöker jag nu få lite medlidande av er;) Blåsan fick jag på fm idag när vi höll på att byta däck på Martins cykel, höll nästan på att gå bet men F kom ut och med gemensamma krafter så klarade vi att byta!! Har mest varit ute och poat på hela dagen, tagit fram utemöblerna, kan ju kännas lite tidigt men men det spelar väl inte så stor roll om dom står ute eller inne. Vi åt till och med ute och solen sken på oss hela tiden. Innan maten så spelade vi en innebandymatch ute på Bygdegårgen med ungarna, var väldigt skoj, det tror jag att vi alla tyckte=)
Vi tog oss en liten cykeltur på maten och så gick jag, Bitta och Jessica till Gissjöparkeringen och vände uppe på backen där så idag står stegis på 17 386=), känns fint!
Det som inte känns så fint är att Emma vickade ut en skål full med dip i soffan, att jag blev vansinnigt irriterad och hon blev mycket, mycket ledsen och soffan fick återigen en stor ful fläck:(

Gonatt på er alla

Kommentarer
Postat av: Madde

Stackars Malle!! Ja visst va de härligt väder idag! Vi har börjat skrapa huset... inte lika kul, men det blir kul när de e gjort!

2010-04-25 @ 20:57:13
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: malle

säg till när ni ska skrapa så kanske vi kommer och hjälper er! om vi bara är hemma..

2010-04-26 @ 15:10:08
Postat av: Lilian

Stackars dig, Malle! Snyggt jobbat med stegen dock!:o)



Visst känns det underbart att sommaren mest är här!:o) Att skrapa hus och måla är sånt som man gör då!:o)

2010-04-27 @ 13:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0