Madde är tillbaka

Har just kommit in efter en promenad, dock en kort sådan, men ändå, kommer nog upp till 10.000 steg innan midnatt. I dag har det varit lite trist väder, blåst och regn. Vi satt ute och grillade kolbullar på jobbet idag vid lunch, men tyvärr var det inte så mysigt eftersom det precis då kom lite regn + att det blåste som bara den. Men det blev några kolbullar i af! Dessutom åt vi soppa till frukost kl 9. Det var utbildning för arbetarna i dag, de byggde med lego! Såg spännande ut!! Men jag va inte me.... bara när det vankades mat.....:)

Veckorna som varit har det varit fullt upp hela tiden, påskhelgen var vi i Inviken med min familj, sen for vi till Ålåsen då och var där veckan efter påsk. Och sen for jag och barna till Åre med mina föräldrar. Det har varit härligt. Nu är man tillbaka till verkligheten igen med jobb och en massa tvätt och måsten igen. Men det är inte så fy skam ändå! Ser fram emot nästa ledighet då, kristihimmelsfärdshelgen. Få se vart det bär iväg då!! :)


Kommentarer
Postat av: Lilian

Life is good! - most days!;o)



Låter som att ni haft det superhärligt!:o) Hoppas verkligen att det blir tider för oss att få uppleva Ålåsen ngn gång också!:o)



Kramis!

2010-04-15 @ 22:40:29
Postat av: Madde

Ja de hoppas jag verkligen!! :)

2010-04-16 @ 08:14:40
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Jenny

Dit näsan pekar kanske :)

2010-04-16 @ 19:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0