Jag är en snattare...

..och jag skäms, för det var verkligen inte meningen!! Största grejen(storleksmässigt) va det jag snattade oxå:(
Ja, nu vet alla det och så talar vi inge mer om det!!!!!

Idag ska jag och barnen åka med Maria till Flata och kolla vad som händer där! Ja, ni vet Helens, bolaget, Simon och så dollar=) Blir ju toppen bra det! Först måste jag ut å kolla vad som  ska inhandlas till Martinas cykel. Så tänkte jag köpa lite nya pajformar och så lite frön så jag kan så i landet i vår=) Något mer är det säkert som bara måste inhandlas!

Sista April är det Tacos på bugdegården, 100 kr per pers, alla barn äter gratis och dricka tar man med själv. Alla är välkomna och man måste anmäla till mig:)

Nu kan vi börja räkna ner til Kristiflygare...♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nu blev jag nyfiken, vad har du snattat?

2010-04-24 @ 11:09:42
URL: http://sandraahallgren.blogg.se/
Postat av: Madde

Jaha, blev de nå grejer till Martinas cykel?!



2010-04-24 @ 19:40:31
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hallå!! Vad har du snattat?? Jag fattar ingenting!

2010-04-26 @ 18:48:36
Postat av: Lilian

Hi hi, jag undrar också, både om Martinas cykel och snatteriet!?;o)



Igår när vi frågade vad Julians kompisar heter så sa han "Malle" allra först :oD

2010-04-27 @ 13:31:05
Postat av: Malle

Men GULLUNGEN=) Han vet han va man ska säga för att charma "tanter"

2010-04-27 @ 21:33:20
URL: http://malleblixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0