Härlig söndag :)

En härlig söndag är vad jag hittills haft! Vaknade tidigt i morse, har faktiskt blivit väckt strax före 7 hela veckan av en liten gosse som heter Olle Erik Danielsson och inte var det något undantag idag. Åt frukost ilag med familjen för sista gången på ett tag. Jag, Elin, Pekka och Gika hann nästan med en hel hjärter innan Minata sa ifrån. Så kl. 10 tog jag mitt pick och pack och lämnade Bälgviken för den här gången. När jag kom hem var tvättstugan ledig till min stora glädje. Har inte hunnit tvätta sen jag kom hem från Jämtland förra helgen. Jag hann tvätta två maskiner innan jag drog iväg till Ale.

Hon har varit här i helgen och hälsat på. Jack jobbade till 14:30 så medan vi väntade på at hon skulle jobba klart åkte vi ut till Tunapark. Där köpte jag mig ett par nya promenadskor, fick pengar i present av mamma till det och min favoritparfym Emporio Armani för pengarna jag fick av Christin. Så nu luktar jag gott när jag är ute på promenad.

Vi hade bestämt att vi skulle grilla så vi har även handlat till grillning ikväll. Det blir karré, potatisgratäng, haloumi och majskolvar. Trots att jag nyss varit och fikat på Sylvia längtar jag till middagen. På Sylvia tog jag en chévretoast och Ale en laxmacka som vi delade på så jag fick faktiskt det bästa av två goda saker. Inne på caféet satt även en av de snyggaste Eskilstunaborna som finns, ni vet ju vem det är :) Kan inte skriva några namn, man vet ju aldrig vem som är inne och läser vår blogg ;)

Nu är jag hemma och Jack och Macke och hänger. Vi måste vänta lite innan vi börjar med middagen. Hoppas ni haft en lika bra söndag som mig!

Kram!!


Kommentarer
Postat av: malle

Klart vi har haft det, blev ju bjuden på middag hos mamma=)

2010-04-19 @ 22:08:23
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Nej, jag vet ju faktiskt inte det...?



Låter som en toppenhelg!:o) Det har vi också haft!:o) Suss är här sedan i fredags och igår kom Sara.



Krams!



2010-04-20 @ 17:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0