Finväder

Idag har det varit riktigt fint väder här, ca 20 grader. Så när jag jobbat färdigt åkte jag till Bälgviken för att hälsa på Elin och Olle. Egentligen skulle jag varit barnvakt åt honom för Elin skulle jobba 15-00 men hon tyckte att han kändes så krasslig så hon VABade istället.

I helgen åkte jag på kryssning med det här projektet jag är med i. Konferensen var bra men jag fick stor avsmak på allt vad sprit och fulla människor heter! Fy fan vad äckligt fulla folk var redan kl. 15:30 när vi väntade på terminalen. Tror inte jag kommer åka på nån kryssning för att "ha kul" så att säga!

På torsdagkväll kommer Guns och Magda och hälsar på mig. Det ska bli kul att umgås med dem lite. Blir ju inte så ofta nu för tiden. De stannar tills på söndag så jag får se vad vi ska hitta på. Idag har vi spelat in en skiva med barna på skolan. Min klass ville sjunga Du gamla du fria + en egen rap som en av killarna i klassen hittat på. Får se, eller närmare bestämt höra vad resultatet blir om ett tag.

Nu ska jag ägna mig lite åt Olle :)
Kram

Kommentarer
Postat av: Lilian

Blev just lite sur när jag insåg att alla kommentarer som jag gjorde idag inte finns ...?



Åkte ni till Finland, eller var det till Åland? Kan tänka mig att det är lite hålligång på kryssningar, efter vad man sett på Kanal 5:s färjan...;o)



Snart ses vi!!!!:o)



2010-04-27 @ 21:01:00
Postat av: Lilian

Jag skulle ju också skriva att jag gärna vill höra killarnas musik sen när det är klart!:o)

2010-04-28 @ 08:32:10
Postat av: Jenny

Vi åkte till Åland. Jag tror att skolan kommer få en skiva. Tror inte jag kommer köpa nån för egen del, haha. Så bra är det nog inte :)

2010-04-28 @ 22:41:21
Postat av: Lilian

Nä, men även om det inte är ngn proffsmusik de gör, så är det ngt som gör att man gillar barns/ungdomars egen musik!:o)

2010-04-29 @ 13:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0