Vilken rolig kväll!

Min eftermiddag började med att det stod en snygg guldfärgad Toyota utanför mitt hus när jag kom hem från jobbet!!

Vi åkte ut på Tuna Park för Martin hade inga rena byxor och det kan ju vara trevligt ;) Han hade lånat Emmas tights och var underbart söt i dem måste jag säga. Fick testa på att köra underverket och jag måste säga att det verkar vara ett bra köp, lättkörd när man väl vant sig vid att det är en automat. Länge sen jag pratade så mycket! Det var ju en del att ta igen om man säger som så.

Vi rymdes även utan problem. Malle och Martin tog min säng, Emma och Julie låg på luftmadrassen och jag sov i soffan. Så det ska nog ordna sig när ni kommer till mig allihop.

Och oj, vad mycket som hänt med barna sen sist!! Julie hade lärt sig läsa helt otroligt bra, läste högt med flyt och inlevelse och det är inte alla 2: or som gör det. Emma hade lärt sig att säga R och Martin byggde med pärlor som han aldrig gjort annat!

Så kul att träffas, ville inte att de skulle åka i morse. Tänk när jag får träffa er andra :) Inte så länge kvar nu!!
Kram


Kommentarer
Postat av: Madde

Nä snart kommer vi!! Ska bli såå kul!! Kram

2009-09-29 @ 15:10:15
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Underbart!!!:o) Jag längtar också!!! Kramis

2009-09-29 @ 16:47:42
URL: http://lilianolofsson.blogspot.se
Postat av: Malle

jag blir tårögd, det var såå skönt att få träffa dig, kändes som hundra år sen...

2009-09-29 @ 20:18:58
Postat av: Marika

Typ en månad bara!!!! :)

2009-09-30 @ 10:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0