Vad kloka...

vänner jag har :)

Mycket vettigt som sägs/skrivs på den här bloggen måste jag säga! Och då menar jag både små och stora saker. Roligt att få veta vad som händer i era liv oavsett vad det är. Jag har upptäckt att jag kan gå in och läsa bloggen via mobilen så jag kan hålla mig uppdaterad iaf. Lite värre att skriva egna inlägg men det funkar säkert oxå!

Har varit snarstucken, sur och irriterad på sista tiden och förra veckan var jag väldigt less!! Funderade mig blå över vad det kunde bero på, jag har ju inget att klaga på. Till slut kom jag på att det är att det beror på att ni känns så långt borta ibland (fastän vi har den här sidan). Det har tagit mig typ de här två månaderna att inse att en väldigt viktig bit i mitt liv - NI - har förändrats och att det är det som påverkat mig och mitt humör negativt. Hade nog inte förstått att skillnaden skulle bli så stor. Vi har väl egentligen aldrig träffats så ofta som man skulle vilja men förut var jag mer som en del av era liv. Nu betraktar jag det utifrån på nåt vis. Självklart kommer ni att vara mina allra bästa vänner ändå och när vi träffas eller pratar kommer det att kännas precis som vanligt :)

Lite naivt kanske att det skulle ta mig så länge att fatta det här och framför allt förstå varför jag var less när det börjar flyta på och jag börjar få ordning på mitt liv här. Tog ju beslutet om att flytta för att jag trampade på i samma hjulspår vad gäller både yrkesliv och på det privata planet. Att flytta är nyttigt för mig och jag lär mig nya saker hela tiden på både gott och ont. Positiv som jag är så tror jag att jag kommer att bli en bättre människa av denna förändring.

Är glad att jag har er som vänner och det känns så skönt att veta att ni alltid finns där när jag behöver det!
Kram

Kommentarer
Postat av: Malle

På samma sätt som du allid finns för oss. Nu är det bara så att vi får bli bättre på att planera och att verkligen se till att träffas, vi är ju världens bästa vänner och det vi har är ju unikt, och precis som ett förhållande så måste det underhållas. Bamse kram till dig från oss alla

2009-09-30 @ 18:38:26
Postat av: karolinajonsson

snygg blogg :D

2009-09-30 @ 19:21:57
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/
Postat av: Lilian

Bamsekraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!!! :o)

2009-09-30 @ 20:30:49
URL: http://lilianolofsson.blogspot.se
Postat av: Lilian

Jag känner igen mig i det du skriver. Det tog några månader för mig innan jag började trivas och känna mig hemma "på riktigt". Jag gick ju ändå skola och träffade folk på ett "gratis" sätt, men ge inte upp! puss Sen får vi, precis som Malle säger, se till att träffas och underhålla "vår familj"!



Bamsekram

2009-09-30 @ 20:35:03
URL: http://lilianolofsson.blogspot.se
Postat av: Marika

Snart ses vi!!!!! :)

2009-09-30 @ 22:05:41
Postat av: Madde

Det kommer att kännas bättre. Vi saknar ju dig också jättemycket! Som sagt, snart ses vi, och det ska bli jättekul!! Kram kram kram

2009-10-01 @ 08:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0