Tänk om man vore en traktor...

Just nu ligger min käre sambo i garaget under en traktor och putsar och pysslar om sin nya ägodel, i mörkret. Kul för traktorn... nu får man stå åt sidan ett tag framöver då...

Har just beställt lite kläder. Har insett att jag går i samma kläder jämt. Skulle va kul att ha ett intresse för kläder och så ibland, men jag bryr mig ju egentligen inte. Fast jo, de gör jag ju. Men tycker att det är himla bekvämt med jeans och t-shirt. Nån gång kan man väl va lite fin å!!


Kommentarer
Postat av: malle

haha, ja dom e roliga karlarna:) Som barn på julafton kanske;)

2009-09-14 @ 20:51:38
Postat av: Marika

Underbart!!! ...för traktorn alltså!

Apropå dig och kläder...du är ju så otroligt jäkla snygg i allt du har på dig - men blir ju sjutusanhelvetes snygg när du "piffar" till dig - så jag ser fram emot att få se dig i nyklea!

2009-09-14 @ 20:55:06
Postat av: Lilian Olofsson Söderman

Ha ha ha, ja, se é henn käran henn...! ;o) Jag älskar din rubrik iaf!:o)



Ja, Madde, du klär verkligen i allt!:o)Jag ser fram emot att se dig överhuvudtaget, men också med nykläderna - visserligen är ju nästan alla dina kläder "nyklea" för mig eftersom vi bor så långt ifrån varandra ...



Kan också känna att det skulle vara roligt att vara lite mer modemedveten, eller att kunna köpa kläder som passar. Det är så jobbigt att köpa nya kläder när man måste prova dem också... :oP

2009-09-14 @ 21:21:00
URL: http://lilianolofsson.blogspot.se
Postat av: Madde

Åh, tack Ni snälla, jag vet att Ni bara vill va snäll... :)

2009-09-15 @ 14:25:30
Postat av: Marika

SNÄLL!!!!????? Dagens sanning snackar vi juh!

2009-09-15 @ 22:22:28
Postat av: Magnus

Tänk om man hade en traktor...

2009-09-15 @ 23:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0