Stegar på:)

Lite bra att barna var sjuk idag, var det ju steg synvinkeln. Först så var jag och Martin ute och gick. Vi var och tittade på hästar och grisar och så familjen Lindens fjös som dom bygger om till bostad. Jättefint blir det! Sen så var det lite lunch/mellis/middags dags, vi slog ihop det idag;) Nu när barna la sig framför tv.n igen så gick jag på en 4 km promenad. Imorse så tänkte jag att 16 000 steg behöver jag idag för att inte ligga på minus sidan denna veckan, och nu så har jag 12935 så det var väl klåån om jag inte skulle lyckas med det då:)´

Just nu så mår tjejerna lite bättre, feber har dom båda fortfarande men de gråter och gnäller inte hela tiden så det tolkar jag som att de är piggare.

Fredrik undrar om jag gjort någon nytta idag eller om jag bara spelat spel på fejjan:) Och det tycker jag att han kan få fortsätta undra över!!

Kram på er♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Blev dom sjuk allihop alltså??

2009-09-30 @ 18:08:27
Postat av: malle

Julie och Emma:(

2009-09-30 @ 18:39:54
Postat av: carro

Måste verkligen säga att jag älskar din bloggdesign! Så otroligt snygg!



Kramar // CArro

2009-09-30 @ 18:57:04
URL: http://carrobruden.blogg.se/
Postat av: Lilian

Dina barn har otur med sjukdomarna! Hoppas verkligen att de kryar på sig snart!:o) Svininfluensa?



Bra att du tågar på, för idag ligger jag efter - igen. Ett av barnen blev sjuka, så innan han hade gått hem kunde vi inte gå ut så det blev bara fyrtio minuter ute i dag och de 40 spenderades i sandlådan.



2009-09-30 @ 20:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0