Solen skiner in genom fönstret

...och jag sitter inne eftersom de tre små grynen sover - äntligen! Julian har varit på trotshumör hela morgonen! Tur det finns två andra som gör som man säger i af, för när jag för femtioelfte gången lyfte bort herr Julian Söderman från lakanshögen (han var där och rev ut hela tiden) och t o m röt åt honom att han inte fick, så gick han direkt på igen *grrr*. Då orkade jag inte ryta, utan lyfte bara bort och sa åt honom. Sen när en av de andra gick dit, tittade jag på det barnet och skakade på huvudet och han gick direkt därifrån...he he det är kontraster - visserligen är jag ju bara mamma till en, så det kanske inte är så konstigt.

Det var en jädrans rolig helg! Festen var superQL verkligen! Fast vi hade visst först missat att det i inbjudan stod att man skulle ha peruk eller hatt, så typ strax innan vi skulle åka löste vi det genom att Mathias fick ta min hatt och jag tog "dead-baby-seal"-mössan. Jag behövde definitvt inte frysa i af ;o) Vi dansade rätt mycket också, så jag fick ihop mina 10 000 steg och gick t o m plus - extra bonus, förutom att festen var superQL alltså! Roligt folk var det där också! Vi kände ju bara Annie & Jenny och Lena & Mange sedan innan, eller ja, vi hade ju träffat deras syskon, men det var roligt, dansant och partyglatt folk!:o) Julian hade det nog mest lika QL som vi, med hans mått mätt, för han brydde sig inte alls då vi gick. Min kompis Sofia som var barnvakt jobbar ju med barn i vanliga fall och har nog verkligen valt rätt yrke, så det kändes jättebra. Vi hade ju varit på Rigors loppmarknad och hjälpt till på dagen, så vi var lite småmöra och trötta när klockan närmade sig tolv, så vi åkte hem så vi var hemma till 01.00 ca. Tyvärr vaknade Julian inget senare, men vi gick ut och tittade på spindlarna som sitter på vaktmästarhuset så då fick jag lite mindre huvudvärk... Sov sen på eftermiddagen och det gjorde susen - i af så att jag var pigg i går ;o)




Nu vill jag höra om er helg!;o)

Bamsekram




Kommentarer
Postat av: Malle

Helgen.... hmm... jo, den var lugn och behaglig;)

2009-09-29 @ 20:20:51
Postat av: Marika

Älskar den döda sälen!!!!

2009-09-30 @ 10:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0