Lugn förmiddag

Nu sover två små kottar och den tredje är hemma och är sjuk. Både Julian och den andre lillgrabben har också börjat snora nu under morgonens timmar, så vi får väl se vad som händer i helgen. Julian var lite extra orolig igår kväll redan och även under natten, så det känns inte helt otroligt att det kommer att bryta ut ngt. Fast det är ju klart, det skulle nog vara konstigt om de klarade sig efter att ha blivit nysta på  - med snorlobbor och allt- x antal ggr den där dagen som "lille sjuk" var här med rejäl förkylning.

Mathias är världens underbaraste!:o) I ett par veckor nu har Julian varit extra "gnissig" på nätterna då han hållit på att få tänder (Mathias har inte ens vaknat, för öronproppar funkar för honom) och jag har varit helt knäckt nu under senaste veckan. Dels att ha börjat jobba, att inte ligga så bra med sköldkörtelvärdena, kliva upp 6.30 varje dag och vara uppe några ggr på nätterna har satt sina spår, men... i natt och i går natt fick jag sova inne i lekrummet och även om jag ändå vaknade ett par gånger, så behövde jag ju inte kliva upp för jag visste att Mathias tog det. Känner mig som en ny människa!:o) Ja, jag är en bortskämd jäkel! :oD     

Annars har vi superfint väder nu med sol och värme på dagarna. I morse var det dock bara 10,5 grader och så kallt har det inte varit sen i april, så det märks att det börjar bli höst. Det känns som att den kommer att vara tidig i år, men å andra sidan var det ju den tidigaste sommaren på 100 år... :o)

Men, nu vaknar de redan...


pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0