Lite lugn och ro

...har jag just nu. Skönt! Jag har jättemysiga barn här och det är roligt, men väldigt intensivt för någon som inte är van att göra ngt ;o) Jag hade egentligen tänkt lägga mig och vila en stund nu, för Julian har varit vaken flera ggr i natt igen, varav han satt rakt upp och ner i sängen i typ 2 h mellan ca 4-6 - förutom när han pillade mig i pannan, näsan och håret och försökte prata med mig (jag hade öronproppar i). Det beror nog på att han håller på att få flera tänder. Jag tycker nästan lite synd om honom, för det bara kryllar av tänder i hans mun och han har nog jädrigt ont.

Jag hade anmält mig på afrikansk dans idag, men jag har fått ont i halsen idag - tog nog ut mig för mycket igår i förhållande till vad hjärtat klarar än så länge, men roligt var det! Ska dock gå på baspasset nästa vecka, så att jag är frisk och kan gå på afrikanska dansen då istället. Får gå "rundan" idag, men det är ju alltid skönt att gå i skogen :o)

Mathias har börjat skolan nu och det är konstigt att man kan sakna någon så mycket igen... Hade ju som vant mig vid att ha honom nära mig hela tiden. Det är rätt mysigt!:o) Alltså, missförstå mig rätt, det går jättebra att vara hemma utan honom och jag har absolut att göra mer än jag hinner för att fylla dagarna...men det är bara känslan som är ovan.

Nu ska jag börja med lunchen till barnen, så att den är klar då de vaknar.

Bamsekram på er!:o)

Kommentarer
Postat av: Marika

Du gör det bra! Ojj ojj! Först tänkte jag: men hur kan hon ens komma på tanken att gå på "afrikansk dans" - är det inte bättre att vila på kvällarna?? Men en sekund senare så kom jag på hur otroligt skönt det är att träna, göra något för sig själv och bara släppa tankarna på allt annat!!! Krya på dig! :)

2009-09-01 @ 13:28:32
Postat av: Lilian Olofsson Söderman

Tack! :o) Ja, det är ju faktiskt jättehärligt att gå och träna - för mig är det nog egentligen mest psykiskt välbefinnande känner jag nu, fast jag gick dit för det "fysiskas" skull... ;o) Jo, ganska skönt att vara för sig själv en liten stund också, faktiskt.

2009-09-01 @ 17:32:10
URL: http://lilianolofsson.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0