Less på feber

Japp, då har jag gjort det igen! Ringt 1177 angående någon av grabbarna. Kalle har ju haft feber i ca 10 dagar nu - mellan 38 och 39. Han kämpar på men är sig inte riktigt lik. Han har sugit på nappen konstant i 10 dagar och somnar i våra knän på kvällarna (vilket i sig är väldigt mysigt...) och gråter för ingenting. Han ser så hängig ut också - sen att vi har klippt honom igen så att han ser ut som ett ryskt barnhemsbarn gör ju inte saken bättre precis! Iallafullafall så ska vi ringa HC i mårabitti och få oss en tid hos läkare för provtagning/bedömning. Skönt att vi inte behövde åka in ikväll.

Nu har vi handlat med "självscanning" på Coop för första gången också! Jag lutar åt att tycka det är smidigare med traditionell kassapersonal som gör jobbet - men man får väl in schvungen till slut. I morgon till frukost ska jag testa min nya mjölkfria yoghurt. Det blir spännande. Axel mår ju toppen när jag inte dricker mjölk. Det funkar faktiskt bra med havredryck i kaffet!

Nä, nu ska jag hjälpa min make att hänga tvätt. Det är ju något man kan roa sig med en söndag kväll kl 22. Sen blir det sängen! Förhoppningsvis med maken där också!


Kommentarer
Postat av: Madde

Stackars Lill-kalle! Feber i 10 dar!! De låter jobbigt. Hör av Dig efter läkarbesöket så vi får höra hur det gått! Kram kram

2009-09-07 @ 09:08:31
Postat av: Malle

Försökte ju smsa med dig idag, men det gick ju inte så bra!! Hoppas han piggnar på sig snart och att ni får vara friska sen!!

2009-09-07 @ 19:45:33
URL: http://malleblixt.blogg.se/
Postat av: Lilian Olofsson Söderman

Inte klokt att han ska behöva vara sjuk så mycket! Inte juste! Han måste ju verkligen göra ifrån sig för hela sin tonårstid nu också kan man tro. Hur gick det idag hos HC? Hoppas verkligen bra och ge honom tusen krya på sig-pussar från oss!!!

2009-09-07 @ 21:08:56
URL: http://lilianolofsson.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0