Laxask?

Om jag sett nån? Mjao, kanske det faktiskt. Om man kallar de där stora lådorna som man packade ner fisken i, i Norge, så skulle man nästan kunna säga det ;o)

Ni har allt skrivit bra lite idag! - vad ska jag nu läsa??? ;o)

Ska snart gå och lägga mig i sängen och läsa This Charming Man tror jag. Det är Marian Keys nyaste (är lite osäker på titeln, men orkar inte kolla just nu). Den har inte riktigt fått mig på kroken ännu, men det kan ju bero på att jag precis läst ut Hypnotisören och har den tydligt i mitt minne än så länge.

Några hållplatser längre bort mot Bergsjön till så finns det något som heter Galaxen. Där har de djur, kaniner, höns, ankor, grisar, hästar och bin som man kan åka och titta på. Det kostar inget och är faktiskt rätt mysigt! Nu har jag varit där två veckor på raken med killarna och de verkar gilla det skarpt!:o) Förra veckan var hönorna mest poppis, men idag slog kaninerna hönsen med hästlängder. Kan ju iofs ha berott på att det bara var vi där idag, så alla djur "syntes" på att annat sätt. Ganska skönt att ha lite djur i närheten, så att jag kan känna mig lite hemma och så att Julian kan få en känsla av landet någonstans. Ja, det behöver nog de andra killarna också.

På lördag ska vi på inflyttningsfest/2x30-årskalas och Julian ska ha barnvakt. Inte någon av dem som vi brukar ha som barnvakter, eftersom det är hos det ena paret vi ska på fest och det andra paret (Mange och Lena) ska dit. Vi ska alltså dit som ett par utan barn, så det ska bli lite spännande!;o) I somras gjorde vi så mycket att jag nästan hade dåligt samvete för Julian (AC/DC-konsert, Madonna-konsert och Coldplay-konsert), men nu känns det bara roligt!:o) Ja, det var roligt då också, men efter ett tag hade jag ingen direkt lust att göra ngt flöjigt på ett tag. Nu har jag det igen :o)

"Oooobi obi Ooooooo" :o) (Tävling: vilken film?:o) ...känns den igen?)





Kommentarer
Postat av: Marika

Ååh, det känns jätte-bekant!!! Hade kunnat gissa på något från filmen där: "An ööm ills earl"...men det är det nog inte! (Magnus är nog den ende som vet vad jag menar - jag har säkert felciterat också!)Det borde ju vara någon film som du tror/vet att vi har sett??!!!

2009-09-24 @ 13:05:20
Postat av: Lilian

Apselut!;o)

2009-09-24 @ 15:18:26
URL: http://lilianolofsson.blogspot.se
Postat av: Lilian

Jaha, inga gissningar och ingen vinnare... Svaret är: "Dream catcher".

2009-09-29 @ 10:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0