Kantareller

Är så nöjd över att ha hittat lite kantareller ikväll :) Det blir säkert jättelite när jag förväller dom men just nu spelar det ingen roll!! Lånar datorn hos Elin och Pekka, tror jag måste köpa mig en egen. Känner mig lite isolerad utan.

Har fått lite ordning på toaletten och i köket. Har inget köksbord än eftersom mitt är lite för stort. Mamma ska ta med sig ett mindre samt tvåsits soffan som hör till fåtöljen och trean när hon kommer. Ikväll blir det nog inget packande. Ska hem nu och förvälla mina svampar och kanske laga något gott. Är sugen på antingen kantarellsoppa eller omelett.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Lilian Olofsson Söderman

De såg ju jättefina ut!:o)



Synd att det inte är förrän i november som vi kommer, för annars kanske vi kunnat åkt ut och plocka.



Och du - klart du ska lägga pengar på en dator!;o) - med webcam!



Pusssss

2009-09-09 @ 10:53:32
URL: http://lilianolofsson.blogspot.se
Postat av: malle

Kan inte mer än hålla med:):)

2009-09-09 @ 19:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0