Idol 2009

Nu har spektaklet kört igång. Därför har jag inte tid att skriva mer just nu. Det är med skräckblandad förtjusning som jag kollar på uttagningarna! Är en del människor sanna???

Ingen som gift sig idag? Det är ju egentligen bara Jenny & Madde som jag riktar den frågan till!

Åh, i morgon får jag äntligen träffa vettigt folk! Har bara umgåtts med Ottosson-tokar hela september månad - typ! Nä, nu jäklar måste jag till TV-soffan. Efter Idol är det True Blood. Får se om jag håller mig vaken. Axel har inte sovit alls idag...så det har varit full fart - men stegen går ändå åt helvete! Jag behöver en låååång promenad. Hoppas på morgondagen.

Måste bara tillägga att Kalle hade 37.2 i temp i morse!! Äntligen!

Kommentarer
Postat av: Marika

Kolla in tiden jag publicerade mitt inlägg på!!! Undrar om inte sekunderna visade på 09 också innan jag gjorde tillägget om Kalles temp. Shit!

2009-09-09 @ 21:15:16
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian Olofsson Söderman

Ha ha, idol!!!:o) Jag kan inte heller låta bli att titta, fast jag kan ibland önska att jag inte skulle gilla att sedan sådan förnedring. Tyvärr är det bara att inse - det är ju skitQL att kolla på folk som inte kan sjunga - jag inbillar mig att en del bara är med på skoj, som vadslagning eller ngt ;o)



Hm, ja de där stegen som jag gick så lätt förut har under de senaste fem dagarna avtagit drastiskt. Särskilt idag då en av grabbarna var tussig och ville sitta i mitt knä mest hela tiden...då gick inte jag särskilt mycket kan jag ju säga - plus att jag kom på efter ett-tiden idag att jag glömt att ta på mig den.



Sov inte Axel på hela dagen - han är en tuffing, minsann! Så liten och ändå så pigg.



Nyfikenhet - vem ska du täffa imorgon? ;o)

2009-09-09 @ 21:17:40
URL: http://lilianolofsson.blogspot.se
Postat av: Malle

Haha, ja titta på det , tror nog sec var på 09, det är bara datorn som sega lite:) Ses i morgon då!! Har glömt att ringa madde, kom jag på men vi siktar in oss på halv sex..ojoj, nu messar madde..

2009-09-09 @ 21:20:35
Postat av: Jenny

Jag har inte gift mig idag. Ni kommer att få veta när det ska ske :) Såg att Idol började ikväll men det programmet prioriterades bort pga fotboll:) Verkar inte bli nåt Umeå:s Känner mig lite sjuk. Nu ska jag läsa! Kram

2009-09-09 @ 22:50:38
Postat av: Madde

Ja ha inte heller gift mig. Blir lite senare... Ja vi ses i kväll!! Kram

2009-09-10 @ 07:55:52
Postat av: Marika

Ska ju träffa Malle och Madde idag!

2009-09-10 @ 12:05:47
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian Olofsson Söderman

Åh, vad jag blir avundsjuk på er alla!;o) Krama varandra från mig! Baaaaaaaaamsekraaaaaaaaaaaaaaaam!!! Till dig också Jenny, fast du inte heller är där...

2009-09-10 @ 18:58:07
URL: http://lilianolofsson.blogspot.se
Postat av: malle

suck, men vi träffades inte idag.... men snart snart

2009-09-10 @ 20:17:56
Postat av: Marika

Ja, hoppas att vi kan få till ett nytt tillfälle snart. Framförallt hoppas jag att du mår bättre Malle!

2009-09-10 @ 23:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0