Idag är jag frisk :)

Igår var jag tvungen att vara hemma från jobbet pga feber och ont i halsen! Kommer inte ihåg när det sist hände att jag var tvungen att vara hemma pga sjukdom. Har kanske gjort fel ibland, menar att man borde kanske stannat hemma men ändå masat mig iväg till jobbet. Nu när jag börjat på någe nytt så tänkte jag att varför inte ändra på dom dumheterna. Hur som helst så var det skittråkigt att vara hemma alldeles själv. Sov iofs hela förmiddagen så det var bara på eftermiddagen jag hade tråkigt. Orkade inte packa upp några lådor heller så efter helgen måste jag ta itu med det som är kvar. Jobbigt att leva i ett kartongkaos. Men det var skönt att vakna i morse och känna sig frisk!

Slutar 13:15 idag och snabbt som sjutton ska jag sätta mig i TYA för att blåsa upp till Umeå. Tur att jag blivit frisk så att jag inte missade den här roliga helgen. Ska få umgås med Gika oxå, kul!

Nu måste jag ut på rastvärd!
Kram

Kommentarer
Postat av: Lilian Olofsson Söderman

Jag vet inte om det är så, men jag inbillar mig att det är extra vanligt bland lärare att man inte stannar hemma och vilar då man är sjuk... Vad tror du?



Skönt att du är frisk igen!:o)



Bamsekram

2009-09-12 @ 10:47:30
URL: http://lilianolofsson.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0