Härliga lördag

Idag har det varit kanonväder här och vi var till Haga på fiket Husaren med en kompis och hennes fjås, som vi inte träffat förut. Vi hade verkligen tur, för vi satt ute och det verkligen kryllade av getingar runt alla bord, men ingen av oss blev stuckna :o)

Sen är det ju vår svullardag idag, så vi har ätit pizza, smågodis och efterrätt - vaniljglass med hemmagjord chokladsås och mosade Oreo cookies nerblandat. Mummelimumma!:o)

Efter att vi hade fikat så gick jag på stan och köpte pyjamasar och lite nya tröjor till Julian, medan Mathias åkte hem och lade Julian. När jag åkte hem så satt jag bakom två tjejer, ca 12-15 år. Den ena, tjej 1, satt och fotade tjej 2 med mobilen. Tjej 2 tyckte hela tiden att hon blev så dålig på bild och man kunde höra att hon verkligen tyckte att hon själv var ful. Till sist sa tjej 1 att tjej 2 fick fota henne istället. Tjej 2 tog en bild, tittade på den och sa:
"Jag hatar dig, du blir alltid bra på kort."
Då tittar tjej 1 också på den och säger:
"Oh my goood, jag kan inte ens se dålig ut! Varje gång det kommer upp en kamera så bara gör mitt ansikte så utan att jag tänker på det".

Jag satt bakom och hade aningens svårt att hålla mig för skratt...:o)


Kommentarer
Postat av: Madde

Låter härligt med svullar-dag!! Jag har också gottat mig i helgen. Man måste få göra det, annars blir det så tråkigt!! Vilka härliga bilder det var på Din sida!! Julian i bakartagen!! Kram

2009-09-07 @ 09:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0