Det är inte så lätt...

...att delta i bloggande när man inte har nån dator :-S Försöker hinna med att läsa och det går ganska bra. Men känns lite dumt att sitta och skriva på jobbet, nog att jag sitter och läser liksom. Har bestämt mig för att köpa en dator. Men måste nog vänta tills jag får lön iaf. Har nyss pratat med Helene som jag jobbade med i Lit. Hon berättade att en jobbarkompis dött i helgen. Hemskt! Inte riktigt säkert vad som hänt ännu men mest troligt har han ramlat i badkaret och slagit huvudet. Bara att hoppas att han slapp ha ont! Känner att det gäller att ta vara på det man har. Man vet aldrig vad som kan hända. I helgen har mamma och Gika hälsat på. Gika har fått ont i ryggen, kanske foglossningar?! Jag har även hunnit med att titta på en Guif-match. Hur roligt som helst, kommer att bli fler :) Slutligen vill jag säga att jag får kämpa för mina steg och att jag stundtals saknar er som fan! Kram

Kommentarer
Postat av: Malle

Och vi saknar dig!!!! Jag måste säga att gillar inte alls att du och L bor så långt bort... men jag måste väl försöka acceptera att läget är så....

2009-09-22 @ 07:56:41
Postat av: Lilian

Ja, man ska vara rädd om varandra för sånt där får en ju verkligen att tänka att vad som helst kan hända utan att man kan förhindra det.



Ja, det är tur vi ska träffas "snart", för jag behöver en "brudinjektion" då och då för att funka :o) Ni betyder alla så mycket för mig!:o)



Det behöver inte vara foglossningar för att hon ska få ont i ryggen.

Tycker definitivt att du ska köpa en dator när du får lön, så att vi kan "se" dig lite oftare!;o)



Och du! Skaffa Facebook!;o)puss



2009-09-22 @ 09:29:29
URL: http://lilianolofsson.blogspot.se
Postat av: Marika

...mina foglossningar var mer "underlivssmärtor". En kniv rakt upp! Ryggen får ju kämpa ganska hårt så det får man nog nästan räkna med tyvärr!



Fy vad tragiskt med din jobbarkompis. Ja, man kan aldrig veta vad som händer i nästa sekund! Huvva!

2009-09-22 @ 10:38:39
Postat av: Jenny

Jag kommer inte att skaffa Facebook! Tycker inte om att det jag har på min sida inte är mitt... Men ska nog hålla kontakt med folk ändå :)

2009-09-23 @ 13:01:31
Postat av: Madde

Puss å kram!

2009-09-24 @ 14:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0