Branta backar bär bastant brutta...

...kommer inte på ett endaste ord på B som skulle kunna symbolisera HEM!! Oj nu gråter Axel från nedervåningen. Jag som poppade musik och hade det så gött!

Nu är Axel med mig - och jag poppar musik och har det ännu mer gött än tidigare!!!! Hittade en liten japp i skötväskan också! Uj uj! Vilken dag som helst ska jag börja ett nytt(igare) liv! Dock inte idag!!! Det låg nämligen en liten dajm där också! :) :)

Jo, jag och grabbarna tog en promenad i morse. Tänkte vi skulle gå runt (halva) byn - dvs våga oss på backarna! Helskotta vad jag blev svettig! Nästa gång blir det träningskläder på - för det SKA bli en nästa gång! Tänk att jag för några år sedan....eh typ snart femton...orkade spela en basketmatch!!! Fast när jag gick regelbundet på Friskis innan Kalle så hade jag juh lite flås att vara stolt över! Innan 35 ska jag vara tillbaka där...eller ska vi säga 40 jämt!?

Kommentarer
Postat av: Lilian

Härligt! :o)



Ja, tänk samma tanke slog mig en dag då jag var ute med grabbarna. "Har jag verkligen orkat spela basket???" känner jag just nu. Min kondis är hyfsat långt ifrån det den en gång var - och då hade jag mage att klaga ;o)



Just nu kan jag i af gå långt mycket längre än jag ens kunde föreställa mig i fjolsommar och jag orkar så mycket mer än jag gjorde förra hösten då jag inte ens orkade gå in i köket. Det känns som om det var ngn annan det hände ... ;o)



Njut av daimen! Annars kommer jag och snor den ;o)

2009-09-24 @ 15:23:21
URL: http://li
Postat av: Henke

Kom igen nu syrran. Nu är det dags att ta tag i det. Jag har börjat träna basket i Linköping. Så himla härligt! Men åkte på en förkylning direkt, så nu har jag en lite uppförsbacke innan jag kan börja träna igen. Typiskt. Snart ses vi goknular...

2009-09-24 @ 18:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0