Bottennotering!

2303 steg igår! ...fick dock mycket säng- och lästid! Jag älskar verkligen att kura ihop mig i sängen/soffan med en bra bok - ska komma ihåg det varje gång jag sätter mig framför tv´n och det bara är skit!! Viktigt att ta upp boken INNAN jag är för trött! Oj! Jag tror jag måste ta ett kort på utsikten från (ena) balkongen!!!


...sen vill jag ha en ny syskonvagn - en som är lite lättare att frakta i bilen! Finns några på blocket - men jag är lite för lat för att slå till...

 


Kommentarer
Postat av: Lilian

Fantastiskt fin utsikt!:o) Är det redan så där mycket färg i träden? Hösten är ju helt magisk med sina färger - och det blir ju inte sämre med det fantastiska väder som varit hela september!:o)



Mm, det är jädrigt bra med syskonvagn! Vi köpte en begagna på blocket för 500:- - en Emmaljunga om funkar kanon!:o)

2009-09-21 @ 15:49:39
URL: http://lilianolofsson.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0