Blocket.se

Igår shoppade jag loss på blocket. Jag var först tänkt att köpa en vagn för 2000 kr (en sån som jag verkligen ville ha) - MEN det slutade med att jag hittade en liknande, men med betydligt sämre däck, mer åt sulky-hållet. Dock för 250 kr!!!! Så då passade jag på att köpa av henne en massa annat också som hon hade lagt ut. Jag har nu en "baby-pöl" och ytterligare en tripp-trapp. Jag har faktiskt seriösa funderingar på att köra "öppen förskola" hemma hos oss. Det skulle vara roligt att bjuda in föräldralediga på byn - så slipper man åka iväg - och så vore det kul att lära känna lite andra mammor (och pappor) i närheten. Det finns ju faktiskt några småttingar här. Nä, nu ska jag ta och avnjuta en kopp te medan Kalle tittar på Rorri! Sen blir det lunch och sovstund. På eftermiddagen hoppas jag att vädret är bättre så vi kan ta oss en promenad.

Våran bil behöver repareras för ca 6000 kr. ABS-systemet! Vi ska nog skippa det - har ju kört utan ABS tidigare i livet.

Kommentarer
Postat av: Marika

blocket.se!!! hittade just en styrenhet för ABS för Volvo 850 för 1000 kr! Har mailat Magnus och tipsat - hoppas det är något han kan fixa själv!! :)

2009-09-22 @ 11:07:21
Postat av: Malle

Låter ju som en bra ide, med öppenförskola... kan ju varaa så att man kan turas om och vara hos fler...

2009-09-22 @ 16:48:50
Postat av: Lilian

Kanonbra idé med öppen förskola! Det är nog ett jättebra sätt att träffa andra där i byn :o)



Hoppas också att Magnus kan fixa det, min lilla Blocket-beroende vän! ;o) Eller just ja, om jag inte var riktigt rätt person att påpeka det :o)

2009-09-22 @ 22:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0