Bilen:)

Haha, hade ju tänkt lägga upp på bild på bilen, men det är ju rätt mörkt ute nu så det blir ingen bild idag heller! ( kanske det är så att jag inte vet hur man gör, men säg inget till Henke;)... jo, jag kan faktiskt..)

Min pappa är otroligt snäll, eller dum, välj själva. Eller så är det så att jag är otroligt bortskämd och att min pappa  inte kan säga nej när jag ber honom om något. Vi startade våran färd ner till Örebro kl 05.00 på Måndag morgon, en snabb yoghurt och kaffepaus, två kisspauser och 7 timmar senare var vi framme... gjorde upp, först en bilaffär och sen däck och fälgaffär och var klar med allt kl 14.00, då trodde jag att vi skulle äta lunch... men nej då, då vill pappa åka hem på direkten, så det blev hej då och så skildes vi åt! Pappa drog norrut och vi åkte till Jenny:) Såå kul, det är bonusen med hela bilköpet, att vi kom oss dit och fick se lite av hennes "nya" liv, hur hon bor osv..

Idag så har vi mest åkt bil hela dagen, åkte i ett svep upp till Sundsvall där vi stannade och käkade på Ikea, sen så fick Julie och Emma leka en timme i "barnrummet" och sen så åkte vi hem. Emma slocknade ganska så snabbt i bilen, när hon vaknade efter en timme så var det bara gråt och gnissel och så brukar det inte vara. Vi hann inte mer än hem och in så kräktes hon, nu tempar hon 39 grader:( Stackars liten, inte kul!! Men tur i oturen att det inte var igår morse hon blev sjuk.

Måste bara säga att barna är så otroligt duktiga, nöjda och snälla att ha med, vi har ju faktiskt kört 120-130 mil på två dagar och det bara finner dom sig i, såå duktiga barn♥

Kommentarer
Postat av: Marika

Grattis till den nya familjemedlemmen! Tänkte just säga att va dum jag är som sitter här och skriver när det är Idol...men vänner är viktigare! ...och just nu fick jag ett mail från Lilian Söderman! Vet ni - jag vet faktiskt inte vad Lilian heter längre!!!? Hjälp!

2009-09-29 @ 20:55:27
Postat av: Malle

Haha, klart hon heter Söderman!! Iaf i mina ögon, eller öron, eller hur det nu var....

2009-09-29 @ 20:58:43
Postat av: Jenny

Jag tycker oxå det var en bonus att ni kom till mig! Så om ni andra funderar på att köpa bil kan ni väl göra det runt omkring Eskilstuna;) Trist med Emma, hoppas hon blir frisk snart!

2009-09-30 @ 00:26:13
Postat av: Lilian

Stackars lillstumpan! Men de är ju sååå duktiga!:o) Hoppas att Julian ska kunna bli sådär framöver också :o)



Japp, vi vill se bilen såklart!:o)



Man får säga vad man vill, bara ett av dem är rätt ;o) Frågar ni Mathias ska man nog dock helst säga Söderman ;o)

2009-09-30 @ 07:48:00
URL: http://lilianolofsson.blogspot.se
Postat av: Madde

Men stackare. Jobbigt. Hoppas Ni kryar på er snart. Jag vill ju träffa er. I helgen om Ni inte har nåt annat för er...?

2009-09-30 @ 15:01:28
Postat av: Malle

På lördag är alla som vill välkomna hem till oss.... vi ska nämligen stycka en halv ko:)

2009-09-30 @ 16:31:14
Postat av: Lilian

Jag vill komma och göra det!!!:o) Varför bor ni så långt bort ... ;o)

2009-09-30 @ 16:35:12
Postat av: Anonym

vem ere som bor långt bort??

2009-10-01 @ 21:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0