Avbytare

...är nog inte det jag ska syssla med.... ikväll när jag skulle avsluta mjölkningen och köra igång diskningen så lyckades jag krossa mjölkledningen... den som är i glas ni vet:(
Ni kanske oxå vet att man kan inte diska, eller mjölka när det fattas 3 decimeter GLASLEDNING i en mjölkmaskins utrustning!!!
Men, jag tänkte i en sekund ungefär, va fan gör jag nu!! Och sen så tog jag och skruvade bort delen som jag slagit sönder, (en sväng så klart), for runt och hittade tillslut en gammal " sväng" som gick att återanvända, så håll nu tummarna inatt att den håller ända tills Anders kommer hem igen!!!
Har lite ont i pannan eftersom jag inte fattade vad som hänt förrän jag fick en regnskur glas i pannan:)


Kommentarer
Postat av: Lilian

Nej, vad tråkigt!Hoppas att du mår bättre idag!?! Pannan och känslorna. Det var säkert ett dåligt glasrör!

2009-09-20 @ 10:46:56
URL: http://lilianolofsson.blogspot.se
Postat av: Malle

Haha, klart det var ett dåligt glasrör;) Jag snuddade nog inte änns det...

2009-09-20 @ 15:23:30
Postat av: Marika

Tur det gick så bra som det gjorde!!!!

2009-09-22 @ 10:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0