20993 steg

Ja, ni förstår väl att jag är trött, jag har ju bara gått hela dan;) Nej då, men utflykt på fm, promenad på rasten och sen en massa spring ut å in och hit och dit och vips så hade jag mycke steg:) Mycket roligare att läsa av stegräknaren en sån här kväll än dom dagar man kommer hem och ojsan det var visst bara 4389, eller hur!!

Jag ser fram imot morgondagen:) Du får väl snabba på med spruteriet Marika, eller så hänger du ut en nykel så vi tar oss in;) Vi käkar middag innan vi kommer!!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Marika

Shiitttt va många steg!!! Jag ser också fram emot morgondagen - Kalle stannar hemma och tar emot er om ni skulle komma hem före mig och Axl! Farmor är hos oss och är barnvakt...men jag tror nog att det där är snabbt överstökat + en sväng in på affärn! Klarrt!

2009-09-15 @ 22:20:32
Postat av: Madde

Ja fy va många steg. Orättvist! Närå, kul för Dig... :)

2009-09-16 @ 07:55:38
Postat av: Lilian

Ja, jäsiken, vad många steg!:o) Igår kom jag bara upp i drygt 4800, men barnen var trötta på dagen och Mathias fyllde ju år så det kom en massa folk, så jag hade ju ingen lust att stick iväg ;o)



Jag vill se bilder från när ni träffade varandra.

2009-09-16 @ 10:53:09
URL: http://lilianolofsson.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0