Wawawawa wiwa

Jobbar bara en halv dag till och sen bär det norrut efter att jag har bytt däck. Hoppas att någon snäll verkstadskille kan hjälpa mig att byta däck illvasst så jag inte behöver vänta så länge. Ska stanna hos Gika i Sinn åtminstone torsdag och fredag. Lio ska oxå komma dit så vi ska hänga där innan jag åker hem till Färjis.

Har bestämt att jag ska umgås med morfar och farfar, sen får jag se vad som händer. Om någon av er har lust att komma och hälsa på kan ni väl höra av er får vi se om det går att sy ihop något. Jag har bestämt mig för att inte flänga runt så mycket så jag kommer inte att åka till er.

Ikväll ska jag ut och äta med några jobbar kompisar på en trevlig restaurang som heter Grappa. Det ska bli roligt! Igår kväll var jag gratulerade Olle på hans 1-årsdag. Han blev glad för sin present som han fick av mig, en Modo tandborste :) En stor händelse var att han började gå igår!! Han har stapplat sig ca 3 steg fram för ett par veckor sedan men igår gick han tvärs över köksgolvet flera gånger. Vet inte om det berodde på att han fick se grannpojken som är 1 vecka äldre gå runt eller om det var pga Gikas present - ett par halksockar. Hon är helt övertygad om att det berodde på det senare alternativet ;)

Vi hörs!
Kram

Kommentarer
Postat av: malle

vi får se om vi hinner till dig, jag hade ju glömt att jag och fredrik ska ha en liten barnfri helg och åka till stan:) men om vi inte hinner ses nu, så är det ju rätt nära tills vi kommer.)

2009-10-27 @ 15:07:44
Postat av: malle

vi får se om vi hinner till dig, jag hade ju glömt att jag och fredrik ska ha en liten barnfri helg och åka till stan:) men om vi inte hinner ses nu, så är det ju rätt nära tills vi kommer.)

2009-10-27 @ 15:08:12
Postat av: Marika

Det skulle ju vara kul att träffas! Hoppas vi kan få till det! Hälsa Olle att han är jätte-duktig!!! Kraaam!

2009-10-27 @ 17:02:44
Postat av: Lilian

Heja Olle!:o) Ha ha, klart det var halksockarna:oP



Ringde dig precis, men du höll väl på att göra dig fin inför kvällen!;o) Hoppas att ni får QL!

2009-10-27 @ 17:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0