Torsdag

Det är lustigt, men jag är alltid tröttare på torsdagar än fredagar. Detsamma gäller för killarna. Är det något allmänt som jag bara missat tidigare, eller?

I natt skulle nog Julian ha sovit hela natten - precis som i går - om det inte varit för hans käre far ...
"Men HELVETE!!! Varför har du inte sagt nåt???!" röt Mathias till i natt. Både jag och Julian vaknade, vilket ledde till att även Mathias vaknade. Vaknar Julian vaknar nämligen alla ;o) Sen vid tre-tiden började Mathias prata igen, men då var jag för trött för att fatta vad han sa. Vaknade till först när Julian hade vaknat av Mathias mumbo jumbo. Synd att inte småbarn också kan ha öronproppar ;o)

Nu vaknar en

Kommentarer
Postat av: Marika

Ge Mathias en munpropp istället!!

2009-10-01 @ 20:04:58
Postat av: Lilian

Ha ha ha ha:oD

2009-10-01 @ 21:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0