Tisdag kväll i oktober

Har varit å tränat basket i kväll, vi var 8 st, det var riktigt kul, men jobbigt!! Men det känns skönt efteråt att man rört sig lite i af. Synd bara att man valde tisdagar som basketkväll, då missar jag ju Desperate Housewives! Trist! Men jag får boka in söndag eftermiddagar i stället nu då så får man se reprisen! Har ju varken video eller nån inspelningsbar DVD. Kanske måste ta och införskaffa nå sånt då. Varken jag eller min käre sambo är ju så teknisk av oss eller vet va man egentligen ska ha...

Ja, det vräker ju ner snö här ute, men det är inte nå minusgrader direkt, tror att det låg runt 0 för ett tag sen. Så det är mest nå blötsnö som ligger. Tur att vi fått på våra sprillans nya vinterdäck då. Sen har ju ett nytt fordon med tillbehör parkerat sig i carporten så bilen får ju inte plats där. Hade varit ganska trevligt att slippa snön och kanske ett tjockt islager på rutorna i morgon bitti... Tror inte att denna snö kommer att ligga kvar så länge, men det lär väl komma mera snart. Det har ju varit ganska kallt några nätter nu också. Måste städa undan lite grejer till helgen, har inte plockat bort utemöbeln ännu, å en massa andra saker som ligger utspridda över gräsmattan... I helgen blir det nog en liten fixarhelg här hemma. Vi har ju varit borta flera helger nu, antingen tillsammans eller var för sig, Kalle och jag, men i helgen blir vi hemma så det ska faktiskt bli ganska skönt. Sen blir det några fullbokade helger igen. Men det är inte fel, ganska trevligt faktiskt att ha saker att göra!!

Kommentarer
Postat av: Lilian

Ja, man kan faktiskt inte missa Desperate! ;o) Det är ju QK! Brukar du se Grey's också?



Jag missade typ två säsonger innan jag började titta och upptäckte att det var rätt bra...



Nej, en av dem verkar inte somna...bäst att kolla hur det är med honom.



Kramis



2009-10-07 @ 09:03:43
Postat av: Lilian

Oj, då...råkade visst skriva fel. QL ska det vara och inget annat :o)

2009-10-07 @ 11:12:58
Postat av: Madde

Ha ha jag tyckte de va QL med QK!! :) Ha ha ha

2009-10-07 @ 12:56:37
Postat av: Marika

Mera QK till folket!!!

2009-10-07 @ 20:05:09
Postat av: Lilian

Ha ha ha :o)Ja, det håller jag med om!

2009-10-07 @ 22:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0