Tänk om familjen var så stor

som den var i dag när Kalle å Madde bjöd på middag:) 4 vuxna och 7 barn, det vore väl nått att utfodra varje dag:) Blev så glad idag när Marika messade och sa att hon var på byn!! Hade ju förhoppningar igår om att få träffa dom, men det satte ju vädret stopp för. Men då blev det ju idag ist, och det var ju toppen. Marika tog med sig Julie till Momma å Moffa och sen så sammanstrålade vi hos Madde, så ni förstår ju att vi har haft en toppen eftermiddag:)
Nu ska här eldas så jag kan få ta mig en välförtjänt dusch eller var det välbehövlig den va;)

Kram alla

Kommentarer
Postat av: Jenny

Låter härligt! Blir riktigt avundsjuk faktiskt :)

2009-10-06 @ 08:48:35
Postat av: Lilian

Ja, jag med :o)

2009-10-06 @ 09:19:02
Postat av: Marika

Ja, så länge jag inte behöver laga maten så kan jag nog stå ut!!! :)

2009-10-07 @ 20:15:36
Postat av: Marika

...och det var jätte kul att ses - men jag måste erkänna att det inte är super-avkopplande att hälsa på hos folk!!! Jag lääääängtar till dess mina barn inte längre stoppar pärlor i munnen och förstår att de ska stanna på nedervåningen om stor-Kalle säger det!!!!

2009-10-07 @ 20:19:28
Postat av: Madde

Ha ha, ja Marika jag förstår Dig! Man hinner ju inte sitta ner och koppla av och försöka prata direkt. Det blir mest en massa spring hela tiden och ljudnivån är ju ganska hög!! Men de e ju kul för de...!

2009-10-08 @ 14:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0