Solen skiner och jag sitter med datorn

Strålande väder ute, soligt varmt och skönt.... men jag vill inte gå ut!! Kändes himla skönt att bara sitta här en stund och vara lat.
Jag, Emma och Martin har varit till Strömsund i eftermiddag och köpt present till Tobben som fyller 4 år idag, tänkte köpa lego, men det är inte så himla lätt kan jag säga. Antingen så har dom rymdlego för 899kr eller nått annat konstigt som jag inte alls tror Tobben skulle uppskatta, inga byggsatser under 400kr... joo, tillsist hittade jag en liten fjant för en hundring och då är det nästan ingenting!! Så nu ska jag ut på tradera och se om jag kan hitta nått där, till nästa firande:)
Nu är det snart dags för middag och sen ska vi ner å gofika hos födelsedagsbarnet.

Kommentarer
Postat av: Lilian

Ja, men lego är ju verkligen löjligt dyrt! Roligt och dyrt!



2009-10-14 @ 22:12:36
Postat av: malle

synd att man inte hade när man var liten, för de håller ju, går aldrig sönder.. men tyvärr så va jag ingen legounge

2009-10-14 @ 22:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0