Sanna 2 år idag:)

Stora tjejen har hon blivit och ikväll så var vi dit och grattade henne lite! Hon är så otroligt söt och gullig, duktig och prata är hon med så det gör ju henne bara ännu charmigare♥ Tänkte lägga in en fin bild på henne men upptäckte att jag har bilderna i forden och den är ju på Smöla:(

Dagen har varit ganska som vanligt, på rasten gick jag och mötte Madde så det är väl det som var lite ovanligt, men dock väldigt trevligt, hade lite för kort rast bara tyckte jag.

Imorgon är det Fredag och då kommer Fredrik hem, hade gärna åkt till stan ihelgen men vet inte om vi vill slösa bort en dag när han då är hemma, vi får se vad som händer. Antagligen så ska vi bara ta det lugnt.

Kram

Kommentarer
Postat av: Lilian

Herregud! Hon är 2 år och jag har aldrig sett henne "live". Bara på bild, men hon är grymt söt!:o)



Nej, slösa inte bort tid som ni kan njuta av ;o)

2009-10-09 @ 12:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0