Rela-la-laxar

Jag slappar framför datorn med fisk som tinar i micron, medan Mathias och Julian är ute och leker. Mina dagbarn får gå ut först efter "dagens slut" nu, för jag var till doktorn igår som inte tyckte att jag skulle bära på en vecka, vilket innebär att jag inte kan gå ut med dem. Jag har pratat med föräldrarna så får de avgöra själva. De har valt att ha barnen här och jag tror att de förstår läget. Idag gick vi ut på balkongen och lekte med klossar, för att vi iaf skulle få sol på oss. Det blev vädligt varmt när man satt så i lä. Skönt!:o)

Febern går upp och ner hela tiden och läkaren jag träffade igår kunde inte förklara, men *kanske* pga att jag har ont trodde hon??? Jag blir så trött! 

Någon som ska kolla på Lyxfällan ikväll? Ett mycket intressant program som får en att känna sig duktig. Fast förra veckan var det ett par med som jag vid vissa av deras uttalanden tänkte: "Borde du ha sagt det där i TV!". T ex att när de behövde pengar så tog de bara pengar ur kassan i hans kiosk, utan att göra några noteringar eller liknande någonstans. Mycket intressant uttalande som nog intresserade Skatteverket skulle jag gissa på...

Nej, nu är fisken tinad.

Puss på er!

Jo, just det... Vad hände idag? Julian vred om ugnen på snabben och max gradantal när pannkakan var där inne, så den blev kolsvart. Tur vi hade fler ägg ;o) Golvlampan blev demolerad och måste nu slängas. Jag fick en äcklig skurmopp rakt i ansiktet. Det har varit ganska lugnt idag ändå :o)

Kommentarer
Postat av: Malle

Vi har ju bara gratis kanalerna så det nog mycket roligt som jag missar:( Hoppas du piggnar till så fort det bara går.Kram

2009-10-15 @ 18:49:11
Postat av: Marika

Nu måste du krya på dig!!! Hoppas du får allt stöd du kan få från dem du har runt dig - så att du får vila och ta igen dig på kvällarna! Kram!

2009-10-15 @ 21:47:41
Postat av: Lilian

Ja, Mathias är helt fantastisk som tur är!

2009-10-16 @ 11:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0