Nu...

...sover de små liven! Båda två! Dock lite i otakt så Axel vaknar nog om en liten stund. Äntligen är det fredag! Ha ha! Nu låter Axel i sig...vänta lite... bara mardröm! I förrgår-natt sov han 10 timmar i sträck! I natt blev det bara 8 timmar - men det får väl duga det också! Vi var på Me & I kläd-party igår så nu är jag en femhundring fattigare! Fast jag måste säga att om grabbarna kan använda de här plaggen lika länge som Kalle använt sin igelkottströja så lönar det sig! Han har haft den i över ett år nu - och den är långt ifrån för liten ännu!

Nu hade jag inte så mycket mer att säga! Tänkte försöka få något gjort nu när de sover - eller också inte! Har börjat med tredje boken nu. Jag tror att läsningen är en stor orsak till att jag inte promenerar så värst mycket. Sen måste jag ju erkänna att jag hade börjat få rejält ont i knät, höften och ischias(stavas??)nerven - OCH ryggen. Kände av samtliga när jag gick...så jag bestämde mig för att ligga lågt ett tag! Vad jag däremot inte lyckades med var att ligga mer än max en minut på spikmattan!!!! Fy helskotta vad obehagligt det var! Ska testa igen...men längtar inte! Kram på er!

Baby-massagen inställd nästa vecka pga brand i villa bredvid familjecentralen (lokalerna måste vädras) Säkert någon du Jenny känner till. Alla klarade sig - men huset totalförstördes. Fasen vad fort det kan gå!!!

Kommentarer
Postat av: Lilian

Otäckt med brand! Vilken del av stan är det?



Du kanske ska gå till en sjukgymnast - och i tid!;o) Inte köra klassikern:"jag tänkte göra det, men..." Den känner jag till mycket väl och jag rekommenderar den inte alls faktiskt.



Bamsekram

2009-10-23 @ 17:08:21
Postat av: Marika

Branden var i Lit. Alldeles bredvid Treälvsskolan. Typ inget kvar av huset.

2009-10-25 @ 13:36:55
Postat av: Lilian

Huvva! Hoppas att det gick bra för de som bodde där!

2009-10-25 @ 20:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0