Nu ligger kon i frysen

Imorse så var vi vaken i ganska bra tid, låg och löste lite korsord innan jag klev upp:)
Vi åt frukost och sen så gick Fredrik ut och kolla vad som fanns i våran nybil, jag kokade tomatsoppa och fixade å donade i köket, sen så gick jag ut och hjälpte till att lyfta av takboxen av bilen. Runt 10 ringde Anders och sa att nu var det bara och komma och hämta kött. Ja, glad ihågen så åkte vi, lyfte in det i bilen och då kände jag: Hur farao ska jag få ner detta i så små bitar så det går in i frysen?! Efter en kraft ansträngning så lyckades vi lyfta in det i köket och upp på köksbordet, sen så ringde jag min pappa! Tack för att han finns:)
Pappa och Margit har alltså fått stycka, packa osv hela dagen idag, kul för dom toppen för oss. Nu har vi iaf mat så vi klarar oss ett bra tag.
Vi har även lyssnat på nyheterna idag, och hoppast varje gång att dom skulle säga att dom hittat Stefan och att han mår utmärkt, men tyvärr:( Det kändes så otroligt tungt igår, Stefan och så lite annat och jag bara kände det att jag har det så bra och jag skulle vilja att det inte fanns annat än lycka här i världen:(

Hörde ni, vi kanske ska ta och hyra ett hus i Göteborg till sommaren och åka ner alla tillsammans?? Fredrik hyrde ju en lägenhet ett år av en tjej där, så det finns säkert nått där vi ryms några!

Imorgon ska jag få träffa Madde å Marika, hoppas jag iaf:)

Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Madde

Jajemän, vi ses! Har inte hört nå mer heller, de har inte skrivit nå nytt på op.se heller.

2009-10-03 @ 18:01:57
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Usch, jag blev så ledsen nu när jag var in på OP.se och såg att polisen avslutat sin del av sökandet. Jag tänker bara på hans barn och nya tjej hela tiden - och på all annat runtomkring förstås...



Ja, jag tycker såklart att alla kan komma hit till underbara Gbg!:o)



2009-10-03 @ 22:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0