Minnet är bra men ack så kort

Det va ju nån fundering jag hade som jag tänkte ta upp här, men va tusan var det? Man hinner ju glömma för det tar ju så förbaskat lång tid att logga in!

Vi tänker vara hemma imorgon med, så dom får en extra dag att ta igen sig på, tror att Julie skulle orka en dag på skolan, men då ligger vi väl igen snart. Idag så har vi bara tagit det lugnt, när vi skulle gå ut så börja Emma nästan att grina: Jag är sjuk, då får man ju inte vara ute! Och hur många gånger har man inte sagt just det, men så fort vi nådde till vattenpölen så kunde man då inte se några sjukdomssymtom:)

Jo, jag skulle ju berätta att jag har varit och smygit runt Peggys igen, lite på avstånd denna gången, men iaf. Blir så sugen, ligger ju så himla fint och så är man ju lite mer för sig själv:) Värmepump har hon ju med, ingen vedeldning!! Ja, vem vet, så småning om kanske...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, vilken rättskaffens Emma! Tur det gick över ;) Fick så härliga minnen när du skrev om Peggys! Kommer ni ihåg när vi var å smög där sist?! Vilken rolig kväll det var :) Bastu å paddling bla, hihi. Tycker om er!

2009-10-20 @ 23:59:49
Postat av: Madde

Ha ha, ja jag minns! Lite i af! Nakenpaddling!! Ha ha

2009-10-21 @ 07:54:09
Postat av: Marika

Snart kan vi väl ta och supa lite ihop!!! Jag missade ju nakenpaddlingen sist! Har nog missat nästan alla fester vi haft tillsammans! Vare sig jag varit med eller inte!!!!! Ha ha!

2009-10-21 @ 15:09:16
Postat av: Lilian

Ha ha ha, låter QL!:o) Tycker du ska föreslå att ni byter hus faktiskt - och att ni får lite emellan eftersom ni säkert renoverat bra mycket mer än hon :oP

2009-10-21 @ 21:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0