Min första dag i Sinn...

... har varit väldigt bra! Nyss kommit hem efter ett biobesök med mina systrar. Vi såg Bröllopsfotografen, helt okej film. Lio och jag gav den 3,5 klappor och Gika gav den knappt 3. Så om ni är biosugna kan jag rekommendera den.

Annars har jag bränt en del pengar. Hittat en vinterjacka som jag blev rätt så snygg i, en tröja, en scarf, en fleece jacka och 2 hg av Brunkullans röda är det jag hade med mig påsarna hem. Åt lunch på mitt favorit cafe Tant Anci och Fröken Sara samt dricka en coff på Barista. Inte så dum dag va?!

I morse åkte jag och Gika på verkstaden med deras bil för den har varit lite lustig de senaste dagarna. Kickar liksom inte igång när man vrider på nyckeln. Så fick fick hjälp av en karl där som mätte batteriet och det var slut så vi fick rådet att köpa ett nytt. Iväg på OKQ8 och inhandlade ett nytt för 1200 kr efter att jag lyckades pluta ner det 200 kr. Haha, ibland är det tur att man kan charma medlemmar av det manliga könet ;) Ibbe bytte det och när vi skulle iväg på bion tog vi deras bil. MEN bilen startade knappt!! Samma fel som tidigare så nu tänker vi åka iväg på verkstaden och få någon rätsida på problemet...

Imorron ska vi åka ut till Birsta så man får väl se vad jag kommer hem med då. Skulle faktiskt haft mig ett par skor :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Madde

Låter som Du hade en härlig dag!! Ha en superskön helg!! Kraam

2009-10-30 @ 08:02:28
Postat av: Lilian

Åh, vad QL med lite nya kläder!:o)Och Brunkullans röda! Nu kom jag på att jag ju har slut på te...



Hoppas bilskrället får lite hjälp idag!;o)

2009-10-30 @ 09:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0