Ljusparty

En härlig höstdag har det varit idag, har varit ute med M och sen så har jag gått på en promenad i min ensamhet:) Det är så skönt att man kan lämna barnen själv en stund och bara få rå om sig själv:)
På eftermiddagen så kom Kim och drog igång gräsklipparen så jag kunde klippa där det gräset var som längst. Rensat en sista gång i rabatten och plockat undan lite på gården har jag oxå hunnit med.
Julie har fortfarande feber men är inte så gråtig och mammig så det har funkat bra idag, känns bara skönt att få några extra dagar hemma. Emma är det ganska bra fart på igen så hon repade sig snabbt hon.
Ikväll så var det ljusparty hos Jessica. Köpte ett ljus i en konjakskupa och en förpackning t-ljus+ 2 t-ljus fpk till Jenny. Gott fika var det med, åt både en macka och en kaka:(
 Nu så tänker jag krypa ner i soffan och bara mysa med doften av ljuset som jag vann på partyt:)

Kommentarer
Postat av: Lilian

Vad är t-ljus?



Skönt att tjejerna börjar bli lite bättre iaf!:o) Har M klarat sig än?



Du har alltså "gjort höst" idag ;o)

2009-10-01 @ 21:38:19
Postat av: Malle

Martin e frisk, än så länge iaf:) Det är som värme ljus.

2009-10-01 @ 21:55:56
Postat av: Jenny

Tack för att du handlade! Tände den där kinalyktan ikväll å den gör sig ju inte lika bra som med teljusen! Hur mycket kostade dom?

2009-10-01 @ 23:01:46
Postat av: Malle

190 kr och dom hette smultronland..

2009-10-02 @ 10:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0