Lite trött

Idag har jag jobbat, slutade kl 13 och då åkte jag hem och gjorde lunch åt barnaskaran. Sen så åkte vi till stan och levererade hem systrarna Hallgren. Fick middag hos Eva och sen så åkte vi hem igen. Nu så skulle jag helst vilja gå och lägga mig, men Martin sov 3 timmar efter lunch idag så det dröjer nog innan jag får sova:) Inatt så ska Louise sova här, hon har inte kommit än för hon skulle först äta surströmming:) Men Julie får väl vara uppe och vänta in henne. Imorgon är det jobb igen och då ska tjejerna vara hemma själva, tänk att jag har så stora barn:)

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vet inte om det beror lika mycket på att de är stora som att du har duktiga barn! Fast allra mest beror det nog på att de har en duktig mamma :)

2009-10-28 @ 21:28:53
Postat av: Malle

2009-10-28 @ 22:56:03
Postat av: Lilian

Håller med ovanstående talare!:o)



Vem är Louise? Jag måste ju veta allt!:oP



2009-10-29 @ 10:39:17
URL: http://lilianolofsson.blogspot.se
Postat av: Malle

Stefan och Ylvas dotra:)

2009-10-29 @ 18:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0