Lidig :)

Har jobbat mina dagar den här veckan så nu är jag helt lidig i fyra dagar! Känns bra!

Har suttit i Gikas och Ibbes soffa ett par timmar nu. Gick bra att köra hem, tog bara fyra timmar mellan Eskils och Sinn. Jag köpte fyra nya vinterdäck som byttes på OK-macken mittemot mig och när bytet var klart var det bara att sätta kurs norrut. Jag längtar redan tills jag får ta av dem för det viner ju så himla mycket när man kör med dubbdäck :( Måste ju ha det när jag ska köra hem :)

Vi har nyss hämtat Lillkatt i Birsta och höll som bäst på att planera vad vi ska göra dom här två dagarna. Men det blev ett avbrott i planerandet för mina två systrar äääälskar visst Grey's Anatomy. Jag har inte fastnat för den serien än så jag har ägnat mig åt lite surfande istället.

Vad ska ni göra i helgen?

Kram!

Kommentarer
Postat av: Malle

Jag och maken ska ju mysa i stan i helgen:) och kanske om det på någotvis går, ska vi leta upp dig. Kram

2009-10-28 @ 22:54:20
Postat av: Madde

Vi åker nog till Ålåsen på fredag, stannar väl på söndag. Om vi inte ses nu så ses vi ju nästa fredag.. längtar!!

2009-10-29 @ 07:57:04
Postat av: Lilian

Skönt att vara "lång"-ledig!:o) Men du, inga fortkörningsböter nu!;o)



Jag kollar på Grey's (började förra året), men har varit lite ur fas nu ett tag. Vet inte om avsnitten varit sämre eller om det är min koncentration som varit det.



2009-10-29 @ 10:42:28
Postat av: Marika

Vi har som vanligt inga planer - vi improviserar på helgerna efter dagsform! Kollar sporadiskt på Grey´s - slutet av förra säsongen var ju helt sagolik! Nu har jag inte följt med alls...var bara tvungen att se säsongspremiären. Förlåt för att jag är så kass på att svara i telefon! Om jag sitter fast när det ringer så har jag hunnit glömma bort att det ringt inom några minuter....

2009-10-29 @ 12:16:41
Postat av: Madde

Alla som vill är välkomna till Ålåsen!! :)

2009-10-29 @ 12:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0