Julian blev glad

...när momma och moffa kom. Han kände igen dem trots att han inte sett dem sedan i juni och det lustigaste är att han verkar minnas vissa saker som de gjorde tillsammans. T ex så tar han dem i handen och vill gå ut på balkongen, för det gjorde de när de var här senast - ngt han aldrig gjort/gör med oss.

Verkligen jätteQL att ha dem här!:o) I morgon ska vi nog åka en tur och titta runt lite - där vi inte kommer åt med spårvagnen ;o) Sen har vi bjudit hit Lena & Mange också imorgon em på kvällen, så det bli mysig familjemiddag!:o)

Min mobiltelefon bestämde sig för att den hade gjort sitt igår, så tills jag har fått en ny så kan jag endast nås via Mathias mobil. Jo, jag beställde en ny, men det är tydligen runt 4 veckors beställningstid...

Var in på OP.se och såg att det inte blivit bättre. Man önskar så att man kunde göra något i en situation som denna! Man är allt bra maktlös!


Kommentarer
Postat av: Marika

Åh tänka sig vad momma och moffa säkert blev glad när Julian kom ihåg hur roligt de brukar ha!!! Vad tuffa de är som tar bilen och kör enda hem till er! Kul! Har de åkt hem nu? ...eller passade de på att semestra en längre stund?

2009-10-07 @ 20:23:12
Postat av: Lilian

Ja, tror de blev riktigt lyckliga över det faktiskt :o) De åkte till Upplands Väsby igår och hälsar på vänner som de har där, så det är ju bra att de passar på tycker jag - även om jag gärna haft dem här lite längre!;o)

2009-10-07 @ 22:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0