Helgen

Kalle har åkt å fiskat i helgen så jag och grabbarna är själva. Har inga planer inför helgen och det känns jätteskönt. Annars brukar det ju vara fullt upp med en massa måsten och man ska åka hit och dit. Men jag tycker ju att de e lite roligt att ränna runt också, brukar passa på när Kalle är borta... Inte för att Kalle tycker det är tråkigt att hälsa på hos folk, men då brukar vi som göra saker här hemma eller åka till Ålåsen eller nåt. Visst har jag en del måsten i helgen också, men det är inte akuta grejer, så vi får se vad som händer! Vill ju gärna träffa lite vänner också. Mina vänner betyder mycket för mig.... Kram

Kommentarer
Postat av: Lilian

Sant! Även om det visst kan vara QL att ha planer ibland, så känns det ändå så skönt att ha en helg öppen att bara "låta saker hända spontant" - eller bara slappa och mysa :o)



Hoppas ni får riktigt mysigt, du och grabbarna!:o)



Bamsekram



2009-10-02 @ 21:52:25
Postat av: Malle

2009-10-03 @ 10:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0