Hemma idag

Åh, jag skriver så sällan. Jag sätter mig inte så ofta vid datorn på kvällen när jag suttit framför en dator mest hela dagen... Men i dag är jag ju hemma så då kan man ju passa på... Jesper har hostat så i natt, skällhosta, har låtit så jobbigt. Men så klart, som vanligt så e han ju hur pigg som helst på dagen..! Nja, han hostar lite grann, å e snorig, men de e inte så farligt. De fick ju va hemma en dag till och vila upp sig i af!! I går var Joel och Jesper hemma med faster Kajsa och kusinerna Tobbe och Bea. De hade haft en bra dag, fullt upp med att busa och leka med släktingarna!!

I helgen var vi på halloween dans på Medis, de va kul! Tog tyvärr inte så många bilder då... God mat var det i alla fall, italiensk buffé. Dans till Mickeys sen, men jag tror många åkte hem efter pausen, så då fanns de inte så många å dansa me...!

I dag har jag och barnen småpysslat hemma. Fingerfärg...!   Strömmen for på förmiddagen, så man kände sig lite handi-kappad. Men nu är den tillbaka igen!!

Kram å hej!

Kommentarer
Postat av: Malle

haha, vem är det står brevid madde... tänkte jag först:) Flera kort må du väl ha??

2009-10-27 @ 16:25:57
Postat av: Marika

Är ögonen röda??? Linser?? Fränt som sjutton!

2009-10-27 @ 16:56:45
Postat av: Lilian

Skitcool utstyrsel!:o)



Vad roligt med fingerfärg! :o) Jag har också funderat på det...är det svårt att få bort från kläder?

2009-10-27 @ 17:17:17
Postat av: Jenny

Fick ju en inbjudan till den där festen men kom mig aldrig för att tacka nej ;) Kul att det var bra iaf!

2009-10-27 @ 23:27:22
Postat av: Jenny

Kul att det var bra på festen :) Som sagt, cool outfit!

2009-10-27 @ 23:34:11
Postat av: Madde

Jo de va ju kul. Kika in på Hammerdal.se så finns det vimmelbilder från festen där...!

2009-10-29 @ 07:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0