äntligen

Helgerna rusar iväg i en rackarns fart, det är knappt jag hiner blinka så är det söndagkväll igen.

I fredag så hade vi personalfest, det var himlarns så skoj, vi höll till på Medis och vi var 29 pers. 27 kvinns och 2 pöjke:) Anna G och Carina H var det som var festfixare och det lyckades dom med till 110%, exotisk planka och sen kaffe kladdkaka och likör, mums var det. Lekar och sång och stämningen var på topp måste jag säga. Privatchafför hade jag med så det finns faktiskt inget all beklaga sig över.

Igår så hämtade vi hem barnen från Siri, skjusade Wilma och Julie på kalas i Hallviken och sen så åkte vi hem och körde ved. Jag trodde nog att det skulle bli som vanligt att vi skulle jobba en halvtimme och sen hitta på vilken ursäkt som helst för att få göra något roligere... men vi körde faktiskt in hela högen som låg ute och fyllde upp ena halvan av vedboden så det känns såå skönt:)

På kvällen så var Fredrik och spelade pingis med Anders och sen så var han till Kim och badade i hans nya badtunna.( med Gertrud!! Ni förstår väl att man kan bli lite sur;) )

Idag så fick Fredrik hålla på med vårat bilbälte ända tills han skulle åka så jag tycker lite synd om honom, bara jobb hela helgen.. men han fick ju vara med sin familj iaf:)

När Maken åkt så kastade jag in barna i bilen och åkte till Fillsta en sväng, Eva fyller ju år på Tisdag så vi köpte en ganska så ful blomma som hon fick, men det gör väl inget för det bästa var väl att få träffa oss. Tiden går så himla fort när man är där, skulle vilja åka dit oftare men det blir aldrig så, det är så mycket både här och hos dom. Sandra, Sofie och Amanda kommer hit på lovet i några dagar så det ska bli så kul. JAg ska försöka få ledigt  Mån-Tis då så vi kanske kan hitta på och göra något skoj:)

Nu måste jag pussa upp Fredrik på chatten så go natt på er så hörs och ses vi!!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0