Åh ouh, here she comes...

Ja, de spelade den precis på någon reklam. Jag har ingen aning om vad det var reklam för, men jag gillar låten:o)

Jag har bakat biscotti ikväll. De blev inte lika fina som förra gången (jag glömde skära dem på snedden), men jag tror att de blev bättre i konsistens faktiskt. Jag skulle göra lemon curd också, men jag skjuter på det tills imorgon. Vi såg en film istället: Rescue Dawn. Den var rätt bra faktiskt! Christian Bale har huvudrollen och spelar en stridspilot som blir tillfångatagen i Vietnam, hans liv i fångenskap, hans rymning och ja... etc.

Efter att vi hade haft en rejäl dust efter middagen, Julian och jag, så plockade vi fram handdockorna och lekte dockteater. När vi gjorde Rödluvan och Vargen tyckte han att det var roligt, men Guldlock var ingen höjdare än så länge. Jag tyckte att det var ganska roligt och det tror jag faktiskt att Mathias också gjorde, fast han var lite skeptisk först - men vad gör man inte för sin son. Eller hur, älskling!?!;o)

Nej, jag tror att jag ska gå och lägga mig och läsa nu. Passar på att vara vaken lite längre ikväll, för det är min sovmorgon imorgon!:oD Yippi!!!:o) Sen imorgon är det ju brunchen. Ni kommer väl!?! ;o)

Kommentarer
Postat av: malle

va fasen jag glömde brunchen, annars skulle jag givetvis ha kommit;) men snart så ses vi:)

2009-11-01 @ 16:46:37
Postat av: Marika

Ja, jag känner igen låten...men kommer inte på vilken reklam det var...men om jag frågar Magnus så kommer han säga det direkt!! Han är dock i duschen...

2009-11-03 @ 20:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0