15 253 steg

Idag har mina dagbarn haft besök av sina mormödrar, så de har varit lediga. Därför har jag och Julian haft en riktig mysdag bara vi -  hade verkligen supermysigt! :o) Vi gick längs vallgraven och tittade på ankorna, tittade och ibland klappade på trevliga hundar, plockade kastanjer, åt mellis ute, köpte en ny mössa och vantar till Julian och avslutade det hela med att gå upp till Slottsskogen för fika och mera lek. När vi fikade åt han en smörgås som var så god att han t o m bestämde sig att bjussa på att säga ordet "goh" flera gånger (gott). Vi åkte hemifrån vid 10 och kom hem till oss igen strax efter halvfem.

När han sov passade jag på att uträtta lite ärenden, så vi hann både nytta och nöje ;o)

I går kväll var Mathias på herrmiddag och jag tror de hade riktigt trevligt, så det var ju tur. Mitt problem är bara att när inte Mathias är hemma så finns det ingen som peppar mig att gå och lägga mig, så då är jag alltid vaken alldeles "för sent för mig". Jag satt vid datorn tills strax efter elva, men sen låg jag och läste såklart... Jag skickade ett sms till Mathias och skrev:"Jag hoppas Julian sover till halv åtta imorgon, för jag är uppe så sent att jag aldrig kommer att orka kliva upp 6.15.". Mathias svarade: "Ha ha, ja, du kan ju alltid hoppas". I morse sov Julian till 7.45!!! :o) Han ville vara snäll med mamma och pappa, men så har vi varit glada och nöjda också!

Sen fick jag en annan glad nyhet idag. När vi var där uppe i Slottsskogen så ringde min mobil och det var mamma. De var i Säffle! Gissa var de är nu!?! :o) Japps, i Gbg! JätteQL! De har ju sagt att de nog kanske skulle komma och hälsa på med husvagn, men jag har som halvtrott på dem kan jag väl säga...så nu blev jag jätteglad!

Ja, trevlig helg på er brudar!:o)

Bamsekram

Kommentarer
Postat av: Madde

Låter som Ni haft en härlig dag!! Va roligt att de kom och hälsa på!! Kram

2009-10-02 @ 20:48:29
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Malle

Jag har varit låg idag och det syns även på stegräknaren kan jag säga:( Skulle gärna ha varit med dig idag ist, strosat och myst i slottsskogen, de hade varit nått de:)

2009-10-02 @ 20:54:40
Postat av: Lilian

Nästa gång ni är här ska vi gå dit och mysa allihopa :o)



Madde, har ni varit där?



Ja, Malle jag förstår att du varit låg idag. Hoppas att det kommer några bra nyheter snart - eller några nyheter är ju bättre än inga i af...



Kraaaaaaam till mina vänner!!!

2009-10-02 @ 21:47:46
Postat av: Jenny

Vad roligt att dom ska komma å hälsa på!

2009-10-02 @ 21:50:03
Postat av: Madde

Nej Lilian, vi har nog inte varit där. Få ta de nästa gång vi kommer!! Då hoppas jag att grabbarna följer med!!

2009-10-03 @ 16:40:26
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Ja, det känns jätteQL!:o)

2009-10-06 @ 11:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0