What's all the fuzz about!?

I går var jag och en kompis och såg "New Moon", del 2 av Twilight Saga. Jag hade ju inte sett den första filmen när vi bokade biljetterna, men i lördags tänkte jag att det nog kunde vara bra att se den före den andra filmen så då såg vi den. What's all the fuzz about säger jag bara!?! Den första filmen var inte alls sådär magisk som vad alla sagt! Den var oki, men inte så mycket mer. Som tur var så var New Moon lite bättre.

När de flesta verkar tycka att hon ska välja Edward så tycker jag att hon ska ta och bli kär i den där Jacob istället (jo, det är en typisk tonårsfilm, med en twist - att det finns vampyrer och varulvar...). Om jag utgår från tvåan så tycker jag att den är rätt charmig och dessutom är hon en ganska duktig skådespelerska, huvudrollsinnehaverskan. 

Nu hör jag att ngn pratar i ena barnsovrummet...

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Malle

haha, ja jag hajjar ju inget av det där eftersom jag inte hört talas om det förrän någon skrv om dom på fb:) måste säga att om någon är värdskass på att se film så ere nog jag:)

2009-11-23 @ 13:13:57
Postat av: Marika

Jag hade absolut inga förväntningar på "ettan" och tyckte den var en "mys-film"...och jag gillar ju vampyrer. Ska väl se new moon vid tillfälle. Jag har inte sett någon super super super film på länge. De brukar ju dyka upp någon gång ibland. Längtar!

2009-11-23 @ 16:24:46
Postat av: Jenny

Hade lite funderingar på att se den där New Moon men tack vare denna information ska jag ABSOLUT inte göra det! Jag gillar ju absolut inte vampyrer och sånt där övernaturligt. Raka enkla storys med lyckliga slut vill jag ha :) Så säg till om ni hör talas om nån sån film!

2009-11-23 @ 18:15:39
Postat av: Lilian

Malle: Hi hi, ja, men den här skulle nog du kanske gilla, för du gillar ju Harlekin också ;o)



Marika: Ja, New Moon är bättre, så se den. Ja, jag vill också hitta ngn sådan där "pärla". Just nu är "I love you man" en favorit, så om ni inte sett den - se den!:o) Fast det är en komedi, så är den jättehärlig!:o)



Jenny: Hi hi, nej, då är nog detta ingen film för dig. Kan dock rekommendera I love you man till dig också!:o) Eller rättare sagt, verkligen till dig!;o)

2009-11-23 @ 20:55:38
Postat av: Madde

Ja e inte så sugen heller å se dom här Twilight filmerna, nån gång kanske. Har ju sett på "True blood" på TV:n i af, men nu verkar den tagit semester? Satte mig i onsdags och skulle se men då var de nå annat i stället?!

2009-11-23 @ 20:58:10
Postat av: Marika

I love you man har jag ju sett och gillade den skarpt...men inte en sån där som man bara döööööör av. Jag tror Benjamin Button var min senaste braiga film...men att den grep tag i oss var kanske att vi såg den dagen innan vi skulle in på BB och få Axel.

2009-11-24 @ 11:17:24
Postat av: Lilian

Ja, hann se ett avsnitt av True Blood, men sen kollade jag på fel dag hela tiden. Tror dock att man kan se dem på internet någonstans, så jag tänkte försöka med det. Tyckte att det verkade bra!:o)



Benjamin Button låter intressant! Tror jag ska ta och försöka få oss att se den snart!;o)

2009-11-24 @ 12:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0