Tji fick jag!

Trodde att båda grabbarna snällt somnat - men så ringde Jenny och vi hann surra i två sekunder...sen deklarerade Kalle att han inte alls somnat. Det är ingen idé att säga emot honom när han vill komma upp. Han gör det bara när han verkligen inte är trött...så nu sitter han i soffan och tittar på "Kahng-Kahng" (Thomas och hans vänner...bara en massa tåg hela tiden). Så var det med det! Jag får mysa med Kalle en stund istället för med hans pappa! Kanske hinner med båda innan jag slocknar...

Aargh - i morgon måste jag börja packa!!!! Det lär ju kunna ta sin lilla tid innan jag lyckats få till den ultimata packningen som jag ska klara bära själv + att jag får med mig allt jag behöver...OCH AXEL. Önskar man kunde slänga ner honom i ryggan också! Vi kanske borde höras något innan fredag...

Kommentarer
Postat av: Malle

Du e en snäll mamma du, mina får ligga dom vare sig dom vill eller inte:) Vill du ha skjuts till tåget på fredag??

2009-11-03 @ 21:05:17
Postat av: Lili

2009-11-04 @ 10:41:41
Postat av: Lilian

Jag fick visst inte skriva klart förra gången...



Bara du lägger honom högst upp kanske han kan ligga i ryggan ;o)

2009-11-04 @ 10:45:08
Postat av: Madde

Vi e ju många som hjälps åt, det vet Du väl? Visserligen ska Du ju hem själv, men ner är det ju inga problem!!

2009-11-04 @ 10:49:34
Postat av: Marika

Ja NER tänker jag inte bära ett dyft!!! :) ...det är hemresan jag tänker på - bytet i Stockholm är aldrig roligt, speciellt inte om det är förseningar. När jag och Kalle skulle åka från Linköping i fjol blev resan verkligen strulig! Men allt löste sig juh såklart!

2009-11-04 @ 23:32:23
Postat av: Marika

Jaa, apropå Malles kommentar om att vara "snäll mamma". Eftersom Kalle strular med sovandet typ en kväll i månaden så bjussar jag på det. Han får komma upp och mysa med oss en stund...och oftast efter 5-15 minuter så är han nöjd och vill sova. Mina barn är helt och hållet orsaken till att jag är en bra mamma! :)

2009-11-04 @ 23:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0